Supertilbud på Golfamore denne uken

BLACK WEEK 17.11-25.11. Kjøp GOLFAMORE kortet nå hos Herdla Golf og få PLUSS med på kjøpet.
Golfamore gir deg muligheten til å spille golf til halv pris på nesten 1300 golfbaner i Europa, inkludert mange baner i Norge, Sverige, Danmark og Spania. Du betaler kun 595 kroner for Golfamore, noe som betyr at du sparer penger allerede etter 2–3 golfrunder. Du får ett besøk på de utvalgte banene til halv greenfee per år. Med Golfamore PLUS kan du spille flere gange til halv greenfee på de utvalgte banene.
På golfbanen viser du frem kortet i Golfamore-appen og spiller deretter til halv greenfee. Du støtter klubben ved å kjøpe det hos oss. Bestill direkte fra Herdla Golfklubb i dag.
Golfamore er et digitalt kort som krever en app. Når du har betalt, mottar du ditt digitale Golfamore-kort på e-post og må aktivere det. Når kortet er aktivert, laster du ned Golfamore-appen og logger deg inn. Du vil motta en e-post med instruksjoner.