Grupper

Informasjon om grupper

Medlemmene i Herdla Golfklubb har opprettet egne grupper som har faste aktivitetsdager.
Her er du hjertelig velkommen.

Damegruppen:

Samles hver onsdag i sesong, kl 18:00.
Alle damer i Herdla Golfklubb er hjertelig velkommen til å delta i gruppens aktiviteter.

Herregruppen:

Herregruppen, også kalt Gutta Boys, har sine uhøytidelige 9-hullsturneringer torsdager klokken 18.00 i perioden April til Oktober. Vi spiller ulike turneringsformer gjennom hele sesongen.

Herregruppen er åpen for alle som liker å spille golf uansett nivå. Håper at mange flere tar turen om torsdagene når vi starter opp igjen.
Er du herre, senior eller dame, alle er like velkommen

Nytt av året er at vi har fått med oss Nortel som sponsor. Sammen med de vil vi gjennomføre en Cup gjennom hele sesongen kalt Nortel-ligaen. Her vil man samle poeng for alle spilte runder i Herregruppen. Vinner vil kåres under Le Grande Finale til høsten.

Til de som ikke allerede er med, søk opp Herregruppen Herdla golfklubb på facebook.

Første runde i 2023 blir 13. April klokken 18.00. Deltakeravgift i 2023 blir kr. 40,- pr runde. Dette går uavkortet til premier. Meld deg på i golfbox i god tid slik at det blir lett å beregne premier

Kenneth Anthun

Thorstein Busby Jakobsen

Seniorgruppen:

Samles hver mandag med start kl 11 og fra kl. 17.30- 18.30 i sesongen.
Da har vi forskjellige arrangementer med 9-hulls turneringer.
Alle medlemmer, damer og herrer fra 50 år og oppover, er hjertelig velkommen.

Elitegruppen:

Elitegruppen trener hver onsdag fra kl 19:00

Juniorgruppe:

Ikke satt opp fast trening grunnet få juniorer, ta kontakt med klubben på amd@herdlagk.no